Home / Zwroty

Zwroty

Polityka zwrotów:

  1. Oferujemy 28 dni na zwrot (14 dni na zgłoszenie faktu odstąpienia od umowy na odległość, oraz kolejne 14 na odesłanie towaru).
  2. Towar należy odesłać spakowany oraz w stanie jaki Państwo otrzymali na adres siedziby sklepu.
  3. Koszty zwrotu ponosi klient.
  4. Jeżeli otrzymają Państwo uszkodzoną paczkę z brakującym/i produktem/ami bardzo prosimy o zrobienie zdjęć jako dowód zaistniałej sytuacji. Prosimy wysłać zdjęcia na nasz adres mailowy, abyśmy mogli prowadzić dalsze postępowanie w tej sprawie.
  5. Zwrot pieniędzy za towar (i koszt dostawy do Państwa) zostaną przelane na wskazane przez Państwa konto w formularzu zwrotu w ciągu 3 dni od otrzymania od Państwa przesyłki (również banki potrzebują kilku dni na zaksięgowanie transakcji) . O zwrocie zostaną równie Państwo poinformowani mailowo na adres e-mail użyty przy składaniu zamówienia.

 

Wykonaj poniższe czynności aby zwrócić towar:

  1. Wypełnij formularz zwrotu oraz wyślij go do nas na adres e-mail (zdjęcie lub skan) lub pocztą.
  2. Jeśli wysłałeś skan lub zdjęcie, to formularz dołącz do paczki z towarem.
  3. Zapakuj towar (najlepiej w oryginalnym opakowaniu), zabezpiecz przed uszkodzeniami i wyślij na adres siedziby sklepu.

 

Pobierz formularz zwrotu towaruformularz zwrotu

Zgodnie z art. 7 ust. 1 i 3 Ustawy z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz.U. nr 22, poz. 271, z późniejszymi zmianami) Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1 Ustawy (14 dni od dnia otrzymania towaru). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.