Czy za towar mogę zapłacić przy odbiorze kurierowi

Oczywiście, że tak. Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i rzeczą dla nas oczywistą jest zapłata za towar przy jego odbiorze. Tym samym nie pobieramy przedpłat ani zaliczek choć w opcji płatności również jest opcja płatności przelewem bankowym.

Jak długo oczekuje się na dostawę od momentu zamówienia

Towar który jest na stanie, wysyłany jest w 48h. W przypadku braku towaru klient będzie o tym poinformowany. Jeśli towar jest produkowany dla klienta (najczęściej to produkty gdzie występuje wybór lakierowania stelaża lub wyboru tapicerki) towar jest wysyłany w 21 dni roboczych.

Czy muszę się rejestrować by kupić towar

Rejestracja w naszym sklepie nie jest wymagana, ale dla ułatwienia późniejszych zakupów, kontaktu itp. warto przy składaniu zamówienia zaznaczyć okienko „Stwórz Konto”

Nie widzę przycisku KUP mimo, że towar widoczny jest na stronie

Najwyraźniej obecnie brakuje tego towaru na naszym magazynie, w takim przypadku warto do nas napisać i zapytać o dostępność – przeważnie znamy daty nowych dostaw.

Czy na zakupiony towar jest gwarancja

Jesteśmy firmą, a towar u nas zakupiony jest nowy (chyba, że opis i właściwości towaru stanowią inaczej), więc okres gwarancji w przypadku zakupów na osobę fizyczną stanowi 24 miesiące lub 12 miesięcy w przypadku zakupu na osobę prawną lub fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.

Czy mogę towar odebrać osobiście

Oczywiście, że jest taka możliwość. Należy wcześniej poinformować nas o tym byśmy mogli przygotować towar do wydania.

 

Jeśli wyżej nie ma odpowiedzi której szukasz, zadaj je wypełniając poniższy formularz.

Nie wysłano. Wysłano!