Home / Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

[accordion]
[atab title=”Czy za towar mogę zapłacić przy odbiorze kurierowi”]Oczywiście, że tak. Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i rzeczą dla nas oczywistą jest zapłata za towar przy jego odbiorze. Tym samym nie pobieramy przedpłat ani zaliczek choć w opcji płatności również jest opcja płatności przelewem bankowym.[/atab]
[atab title=”Jak długo oczekuje się na dostawę od momentu zamówienia”]Towar który jest na stanie, wysyłany jest w 48h. W przypadku braku towaru klient będzie o tym poinformowany. Jeśli towar jest produkowany dla klienta (najczęściej to produkty gdzie występuje wybór lakierowania stelaża lub wyboru tapicerki) towar jest wysyłany w 21 dni roboczych.[/atab]
[atab title=”Czy muszę się rejestrować by kupić towar”]Rejestracja w naszym sklepie nie jest wymagana, ale dla ułatwienia późniejszych zakupów, kontaktu itp. warto przy składaniu zamówienia zaznaczyć okienko „Stwórz Konto”[/atab]
[atab title=”Nie widzę przycisku KUP mimo, że towar widoczny jest na stronie”]Najwyraźniej obecnie brakuje tego towaru na naszym magazynie, w takim przypadku warto do nas napisać i zapytać o dostępność – przeważnie znamy daty nowych dostaw.[/atab]
[atab title=”Czy na zakupiony towar jest gwarancja”]Jesteśmy firmą, a towar u nas zakupiony jest nowy (chyba, że opis i właściwości towaru stanowią inaczej), więc okres gwarancji w przypadku zakupów na osobę fizyczną stanowi 24 miesiące lub 12 miesięcy w przypadku zakupu na osobę prawną lub fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.[/atab]
[atab title=”Czy mogę towar odebrać osobiście”]Oczywiście, że jest taka możliwość. Należy wcześniej poinformować nas o tym byśmy mogli przygotować towar do wydania.[/atab]
[/accordion]

 

Jeśli wyżej nie ma odpowiedzi której szukasz, zadaj je wypełniając poniższy formularz.